SAĞLIK ÇALIŞANLARINA "ÇARE iLETİŞİM" EĞİTİMİ VERİLDİ
22.04.2019

            Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü İdari Hizmetler ve İletişim Yönetimi Daire Başkanlığı ile İl Sağlık Müdürlüğü koordinesinde Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde gerçekleştirilen eğitim programında, hastalara daha iyi hizmet sunulabilmesi için sağlık personelleri ile yöneticilere sağlık iletişimi eğitimi verildi.

            Sosyal Hizmet Uzmanı AraştırmacıYazar Refik Akten tarafından verilen eğitimde, iletişimin hasta ve çalışan memnuniyetindeki önemi, kişiler arası doğru iletişim becerileri gibi konular anlatıldı. Çare İletişim konulu söyleşini gerçekleştiren Akten, sağlık iletişimi ve iletişim becerilerinin yükseltilmesinin tüm sağlık çalışanları açısından önemli bir konu olduğunu vurgulayarak, "İletişimde sözlerin yanı sıra hareketler, düşünceler, fiziki ortam gibi birçok konu iletişim kazalarına neden olmaktadır. Amacımız sağlık alanındaki iletişim kazalarını en aza indirebilmektir." dedi.

            Eğitim programına, Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü İdari Hizmetler ve İletişim Yönetimi Daire Başkanı Ali Özhan, İl sağlık Müdürlüğü Hizmet Başkanlarının yanı sıra Hastane idaresi ve  sağlık çalışanlarıda katıldı.


  • tek-care-iletisim-manset.jpg
  • tek-care-iletisim (7).JPG
  • tek-care-iletisim (6).JPG
  • tek-care-iletisim (8).JPG
  • tek-care-iletisim (3).JPG
  • tek-care-iletisim (4).JPG
  • tek-care-iletisim (2).JPG
  • tek-care-iletisim.JPG
  • tek-care-iletisim (5).JPG